Jeśli wierzysz w to, że wielkie zmiany zaczynają się od dobrego pomysłu, to jest to Twoja szansa, by to udowodnić! Prowadzenie sklepu Żabka to dobra opcja dla wszystkich, którzy marzą o pójściu na swoje, ale obawiają się stawiać swoje pierwsze kroki w biznesie. Sieć daje szansę poprowadzenia nowoczesnego punktu przy niewielkim wkładzie własnym oraz bez konieczności posiadania wcześniejszego doświadczenia w handlu. Zaufało już jej ponad 5500 franczyzobiorców, którzy mogą liczyć na wsparcie Żabki niemal w każdym obszarze działalności.
By otworzyć sklep pod szyldem Żabka potrzeba jedynie 5 tys. zł wkładu własnego. Ta kwota przeznaczana jest m.in. zakup kasy fiskalnej czy opłacenie koncesji. W zamian sieć oferuje w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, w wynajętym przez nią i dostosowanym lokalu, pełne wsparcie informatyczne czy techniczne, ale także 16 tys. zł przychodu podstawowego miesięcznie przez pierwszy rok prowadzenia działalności. Dodatkowo Żabka zapewnia szeroki pakiet szkoleń wprowadzających, które pozwalają wdrożyć się w nowe zajęcie także osobom bez wcześniejszego doświadczenia. To tylko część oferty, która przyciąga co miesiąc nowych kandydatów i pozwala odmienić swoje życie poprzez prowadzenie własnego biznesu.
- Sieć nie wymaga wysokich inwestycji początkowych i zapewnia niemal w pełni gotowy sklep – przystępując do niej nie musiałam się praktycznie o nic martwić. Duże wsparcie, jakie otrzymuje się od Żabki na początku ma szczególne znaczenie, bo pierwsze miesiące są niezwykle ważne z punktu rozwoju placówki, zwłaszcza w obecnych niepewnych czasach związanych z pandemią koronawirusa – podkreśla Justyna Wabiszczewicz z Legnicy, która rozpoczęła współpracę z siecią w czerwcu 2020 roku.
Franczyzobiorcy Żabki mogą liczyć również na opiekę ze strony sieci na każdym etapie prowadzenia działalności – swoje zapytania zgłaszają do specjalnej jednostki: Centrum Wsparcia Franczyzobiorców lub bezpośrednio do partnerów ds. sprzedaży. Przedsiębiorcy działający w sieci korzystają także z dedykowanych im narzędzi ułatwiających zarządzanie sklepem m.in. z aplikacji Cyberstore. Pozwala ona zdalnie, z poziomu smartfonu, kierować wybranymi procesami w ich placówkach.
Wśród dodatkowych benefitów oferowanych franczyzobiorcom znajduje się m.in. opieka zdrowotna LuxMed oraz karta Mikroflota Orlen. Żabka prowadzi również ogólnopolskie działania marketingowe, a jej szyld znany jest przeszło 97 proc. Polaków. Sklepy sieci każdego dnia odwiedza około 2,5 mln klientów.
Jednocześnie, jak każdy przedsiębiorca w Polsce, także i franczyzobiorca Żabki musi spełniać wszelkie wymogi prawne związane z działalnością gospodarczą. Do jego obowiązków należy m.in. uiszczanie zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, kontrola kosztów, a także wszelkie kwestie pracownicze.
- Jeśli jest się osobą ambitną, a przy tym podchodzi do biznesu poważnie, warto samemu spróbować i dać sobie szansę, a przy wsparciu sieci już w pierwszych miesiącach się rozwijać. Trzeba mieć też na uwadze, że to biznes jak każdy inny – którego należy dopilnować i wywiązywać się ze wszelkich zobowiązań. Jeśli jest się fair wobec swojego partnera jakim jest sieć, on również jest bardzo fair wobec ciebie. Wierzę, że z siecią Żabka pozostaną na bardzo długo – dodaje franczyzobiorczyni z Legnicy.
Dowiedz się więcej na: www.franczyza.zabka.pl oraz www.5000powodow.pl
21 stycznia 2021