Kilka słów od nas o odwołanej XIII edycji Absolvent Talent Days

11 marca 2020

Kilka słów od nas o odwołanej XIII edycji Absolvent Talent Days

To miała być wyjątkowa edycja - szliśmy na rekord! Podnieśliśmy standard całego wydarzenia, odświeżyliśmy komunikację z uczestnikami, a nasz wizerunek w social mediach uległ subtelnym udoskonaleniom. Efekty tych wszystkich działań przerosły nasze najśmielsze oczekiwania - obecność najlepszych pracodawców, takich jak Google, Nike, Deloitte czy PwC na Absolvent Talent Days oraz różnorodność ofert pracy, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników, przerastającym nasze statystyczne założenia. Zanotowaliśmy prawie 100% wzrost ilości rejestracji na XIII edycję Absolvent Talent Days!



W łączeniu młodych talentów z pracodawcami nie mamy sobie równych! Na naszych targach można spotkać firmy z praktycznie każdej branży, od IT po marketing, media czy finanse. To dzięki temu nasze wydarzenia przyciągają najambitniejszych studentów zarówno topowych polskich politechnik, jak i szkół artystycznych. Mając na uwadze szeroki przekrój społeczności, jaka utworzyła się wokół Absolvent Talent Days, koncentrujemy się także na dodatkowych działaniach. Wciąż rosnąca, bogata oferta warsztatowa, coraz ciekawsze, zapraszane przez nas osobowości, świadczą o wysokim standardzie targów, jaki udało nam się przez lata zbudować wspólnie z Wami. 



Sytuacja zagrożenia zakażeniem się koronawirusem oraz stosunkowo wysokie prawdopodobieństwo powikłań choroby Covid-19, mogącej doprowadzić nawet do śmierci zakażonego, nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że zdrowie i życie uczestników targów musi być przez nas – organizatorów – postawione na pierwszym miejscu! 



Dlatego dostosowując się do zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 8 marca 2020 roku oraz zarządzeń prezesa rady ministrów podjętych podczas posiedzenia Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego podanych do publicznej wiadomości w dniu 10 marca 2020 roku zostaliśmy zmuszeni odwołać XIII edycję targów Absolvent Talent Days we wszystkich 7 lokalizacjach.



W targach miało brać udział kilkadziesiąt tysięcy osób. Każdy, kto choć raz był na targach Absolvent Talent Days wie, jak tętnią one życiem. Setki uśmiechniętych twarzy, żywiołowych rozmów, interakcji między uczestnikami, pracodawcami, tysiące zebranych CV - w takich warunkach łatwo zapomnieć o przestrzeganiu rygorystycznych zasad bezpieczeństwa.



Nie przewidzieliśmy, ani nie mogliśmy przewidzieć sytuacji, w której organizator byłby odpowiedzialny za utrzymanie wzmożonych, restrykcyjnych wymogów sanitarnych dotyczących faktycznie dezynfekcji, higieny, sanityzacji powietrza i bieżącego monitoringu stanu zdrowia wszystkich obecnych na targach uczestników. Nawet takie środki nie zapewniłyby, naszym zdaniem, wystarczającej ochrony przed zakażeniem, a kolejne wieści na temat skali niepokojącego zjawiska budziły dodatkowe wątpliwości. Ryzyko było zbyt duże, abyśmy mogli je ponieść. To wszystko dlatego, że Wasze bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Tak, jak pomagamy Wam codziennie w rozwoju kariery zawodowej i znajdowaniu lepszej pracy, tak zależy nam na Waszym zdrowiu.



Targi Absolvent Talent Days to serce naszej firmy, nasze małe święto i rezygnacja z niego kosztowała nas bardzo dużo. 


Mimo iż, żarty o pechowej trzynastce nasuwają się same, my widzimy to inaczej. Mamy wiele sposobów, dzięki którym współpracujący z nami pracodawcy nadal będą mogli skutecznie rekrutować kandydatów idealnie pasujących do swoich oczekiwań. Nie zapominamy również o uczestnikach, którym niezmiennie chcemy pomagać w rozwoju zarówno zawodowym, jak i osobistym. Absolvent Talent Days samo w sobie jest jednym z naszych głównych narzędzi rekrutacyjnych i employer brandingowych dla pracodawców! Udało nam się stworzyć wydarzenie, podczas którego młode talenty znajdują swoją ścieżkę kariery. To nakłada na nas jednak również odpowiedzialność, aby w tej trudnej sytuacji, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, iść mimo wszystko do przodu, z nową energią!



Tym bardziej liczymy na Wasze wsparcie - tak, jak razem budujemy nową jakość targów, tak zgłoszenia Waszej obecności podczas jesiennej edycji motywują nas do dalszej pracy. Bez Was się nie uda! Jesteśmy przekonani, że nasza decyzja to najlepszy dowód na to, jak bardzo zależy nam na jakości naszego produktu i nie możemy się już doczekać XIV edycji, która z pewnością będzie spektakularna! 


Do tego momentu zostało nam jednak jeszcze trochę czasu. W ciągu tych kilku miesięcy planujemy wdrożyć wiele kolejnych nowości i rozwijać nasze pozostałe narzędzia, dzięki którym nasi Klienci będą mogli spełniać swoje cele rekrutacyjne i employer brandingowe. Mamy wiele sposobów na to, aby pomóc Wam w budowaniu miejsc pracy marzeń! Mamy też, kolejne propozycje dla studentów, absolwentów i przyszłych młodych profesjonalistów, którzy właśnie stawiają pierwsze kroki na swojej drodze zawodowej. Już od jakiegoś czasu pracujemy z nową formułą znanej uczestnikom targów usługi MatchMaking, dzięki której łączymy młode talenty z pracodawcami, umawiając pierwsze, wstępne spotkania przez cały rok.



Dziękujemy wszystkim, którzy w tym niespokojnym okresie znaleźli chwilę, aby wesprzeć nas dobrym słowem :) to dla Nas bardzo ważne! 



Może Cię zainteresować